© OVB Holding

Anti-digitalizacija: Financijsko planiranje uživo s planerom u trendu kod milenijalaca

Moglo bi se naslutiti kako će se financijsko planiranje uživo uskoro zamijeniti novim digitalnim ponudama. Međutim, u realnosti se prikazuje sasvim drugačija slika: Prije svega, milenijalci cijene financijsko planiranje uživo s planerom, te mu daju prednost u usporedbi s digitalnim mogućnostima.

 
 

Anti-digitalizacija: Financijsko planiranje uživo s planerom u trendu kod milenijalaca

Milenijalci snažno uzburkavaju društvo i ekonomiju.1 Važe za samosvjesne, beskompromisne i prije svega s afinitetima prema digitalnim tehnologijama. Ipak, po financijskim pitanjima razmišljaju tradicionalnije od očekivanog. Naime, generacija Y u odnosu na nova digitalna rješenja preferira financijsko planiranje uživo s planerom.

Digitalne tehnologije su u međuvremenu skoro osvojile sve oblasti života – te također i financijsku branšu. Klasični pristupi financijskog planiranja progresivno se proširuju digitalnim rješenjima, kao što raznorazne aplikacije. Hoće li u budućnosti i financijski planeri biti zamijenjeni digitalnim ponudama? Prije svega milenijalci daju prednost financijskom planiranju uživo sa svojim planerom. Iako važe za one koji imaju afinitete prema novim tehnologijama, te su odrasli u digitalnom svijetu, 58% milenijalaca preferira financijsko planiranje u četiri oka. Ovaj se trend također reflektira na druge generacije: Također i veći dio »baby boomera«  (60 %), te generacija X (58 %) preferira direktan osobni kontakt.

Prednosti financijskog planiranja uživo s planerom

Mlađa generacija, usprkos svom afinitetu prema digitalnim medijima, želi imati osobni kontakt s osobom zaduženom za financijska pitanja. Jedan od uzroka za to je nedostatak stručnog znanja.2 Milenijalci su stoga izuzetno nesigurni u vezi financijskog i investicijskog planiranja. Digitalne ponude puno puta mogu još više zakomplicirati temu, te otvoriti nova pitanja. Dakle, nije čudno što je poželjno financijsko planiranje u četiri oka. Financijski planer, odgovarajući na individualna pitanja i izlaskom u susret individualnim željama, može odagnati nesigurnosti te izraditi financijski plan prilagođen pojedincu. U najboljem slučaju razvija se dugogodišnje partnerstvo, koje je prožeto stručnošću, empatijom i povjerenjem. Kod digitalnih ponuda ne postoji ova ljudska komponenta (do sada), ali bi mogla igrati važnu ulogu prilikom donošenja odluke za financijsko planiranje uživo s financijskim planerom.

Veza između konzervativnog i inovacije

Financijsko planiranje uživo s planerom je i ostaje, usprkos digitalizaciji, vrlo važno. Za financijsku branšu je u budućnosti odlučujuće stvoriti vezu između razvoja digitalnih ponuda i istodobne svijesti o važnosti financijskog planiranja s orijentacijom na klijenta.

Želite li se uvjeriti u prednosti  financijskog planiranja u četiri oka, jednostavno kontaktirajte svoga OVB planera.

1 ordinacija.vecernji.hr
2 glas-slavonije.hr
Natrag   Podijeli na Facebooku    Podijelite na Twitteru
 

Ova web stranica koristi kolačiće

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje iskustva naših posjetitelja. Neki od ovih kolačića tehnički su imperativni kako bi se osigurale određene funkcije web mjesta. Nastavljajući navigacijom na ovim web stranicama, prihvaćate našu upotrebu kolačića.  više

Pored toga, koristimo neke kolačiće koji služe za dobivanje informacija o ponašanju korisnika na ovoj web stranici i za stalno poboljšavanje naše web stranice na temelju tih podataka.