Anti-digitalizacija: Financijsko planiranje uživo s planerom u trendu kod milenijalaca

|

Milenijalci snažno uzburkavaju društvo i ekonomiju.1 Važe za samosvjesne, beskompromisne i prije svega s afinitetima prema digitalnim tehnologijama. Ipak, po financijskim pitanjima razmišljaju tradicionalnije od očekivanog. Naime, generacija Y u odnosu na nova digitalna rješenja preferira financijsko planiranje uživo s planerom.

Digitalne tehnologije su u međuvremenu skoro osvojile sve oblasti života – te također i financijsku branšu. Klasični pristupi financijskog planiranja progresivno se proširuju digitalnim rješenjima, kao što raznorazne aplikacije. Hoće li u budućnosti i financijski planeri biti zamijenjeni digitalnim ponudama? Prije svega milenijalci daju prednost financijskom planiranju uživo sa svojim planerom. Iako važe za one koji imaju afinitete prema novim tehnologijama, te su odrasli u digitalnom svijetu, 58% milenijalaca preferira financijsko planiranje u četiri oka. Ovaj se trend također reflektira na druge generacije: Također i veći dio »baby boomera«  (60 %), te generacija X (58 %) preferira direktan osobni kontakt.

Prednosti financijskog planiranja uživo s planerom

Mlađa generacija, usprkos svom afinitetu prema digitalnim medijima, želi imati osobni kontakt s osobom zaduženom za financijska pitanja. Jedan od uzroka za to je nedostatak stručnog znanja.2 Milenijalci su stoga izuzetno nesigurni u vezi financijskog i investicijskog planiranja. Digitalne ponude puno puta mogu još više zakomplicirati temu, te otvoriti nova pitanja. Dakle, nije čudno što je poželjno financijsko planiranje u četiri oka. Financijski planer, odgovarajući na individualna pitanja i izlaskom u susret individualnim željama, može odagnati nesigurnosti te izraditi financijski plan prilagođen pojedincu. U najboljem slučaju razvija se dugogodišnje partnerstvo, koje je prožeto stručnošću, empatijom i povjerenjem. Kod digitalnih ponuda ne postoji ova ljudska komponenta (do sada), ali bi mogla igrati važnu ulogu prilikom donošenja odluke za financijsko planiranje uživo s financijskim planerom.

Veza između konzervativnog i inovacije

Financijsko planiranje uživo s planerom je i ostaje, usprkos digitalizaciji, vrlo važno. Za financijsku branšu je u budućnosti odlučujuće stvoriti vezu između razvoja digitalnih ponuda i istodobne svijesti o važnosti financijskog planiranja s orijentacijom na klijenta.

Želite li se uvjeriti u prednosti  financijskog planiranja u četiri oka, jednostavno kontaktirajte svoga OVB planera.

1ordinacija.vecernji.hr
2glas-slavonije.hr

Pročitajte i:

| OVB Allfinanz Croatia d.o.o.

Sigurnost i samoostvarenje kod mladih ljudi

Svladavanje svakodnevnog života i istodobno ostvarivanje samog sebe ponekad zna biti pravi izazov. Za svaku prekretnicu na kojoj se nađemo nadamo se da će nam donijeti više slobode, više samostalnosti i samoodređenja. Ali je li to zaista tako? Ili što veći uspjeh postignemo jednostavno dobivamo više odgovornosti i postajemo manje fleksibilni?

| OVB Allfinanz Croatia d.o.o.

Bezbrižno u inozemstvo – Što financije, osiguranje i optimizacija kućanstva imaju s nezaboravnim vremenom na putovanju

Putovanje bi trebalo biti nezaboravno iskustvo bez obzira radi li se o godišnjem odmoru ili dugoročnom odlasku u inozemstvo. Putovanje će Vam biti lakše ako se dobro pripremite. U ovom članku možete pronaći podršku za dobivanje potrebnih odgovora prije polaska na putovanje.

Ova web stranica koristi kolačiće

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje iskustva naših posjetitelja. Neki od ovih kolačića tehnički su imperativni kako bi se osigurale određene funkcije web mjesta. Nastavljajući navigacijom na ovim web stranicama, prihvaćate našu upotrebu kolačića. Pored toga, koristimo neke kolačiće koji služe za dobivanje informacija o ponašanju korisnika na ovoj web stranici i za stalno poboljšavanje naše web stranice na temelju tih podataka. više