Anti-digitalizacija: Financijsko planiranje uživo s planerom u trendu kod milenijalaca

|

Milenijalci snažno uzburkavaju društvo i ekonomiju.1 Važe za samosvjesne, beskompromisne i prije svega s afinitetima prema digitalnim tehnologijama. Ipak, po financijskim pitanjima razmišljaju tradicionalnije od očekivanog. Naime, generacija Y u odnosu na nova digitalna rješenja preferira financijsko planiranje uživo s planerom.

Digitalne tehnologije su u međuvremenu skoro osvojile sve oblasti života – te također i financijsku branšu. Klasični pristupi financijskog planiranja progresivno se proširuju digitalnim rješenjima, kao što raznorazne aplikacije. Hoće li u budućnosti i financijski planeri biti zamijenjeni digitalnim ponudama? Prije svega milenijalci daju prednost financijskom planiranju uživo sa svojim planerom. Iako važe za one koji imaju afinitete prema novim tehnologijama, te su odrasli u digitalnom svijetu, 58% milenijalaca preferira financijsko planiranje u četiri oka. Ovaj se trend također reflektira na druge generacije: Također i veći dio »baby boomera«  (60 %), te generacija X (58 %) preferira direktan osobni kontakt.

Prednosti financijskog planiranja uživo s planerom

Mlađa generacija, usprkos svom afinitetu prema digitalnim medijima, želi imati osobni kontakt s osobom zaduženom za financijska pitanja. Jedan od uzroka za to je nedostatak stručnog znanja.2 Milenijalci su stoga izuzetno nesigurni u vezi financijskog i investicijskog planiranja. Digitalne ponude puno puta mogu još više zakomplicirati temu, te otvoriti nova pitanja. Dakle, nije čudno što je poželjno financijsko planiranje u četiri oka. Financijski planer, odgovarajući na individualna pitanja i izlaskom u susret individualnim željama, može odagnati nesigurnosti te izraditi financijski plan prilagođen pojedincu. U najboljem slučaju razvija se dugogodišnje partnerstvo, koje je prožeto stručnošću, empatijom i povjerenjem. Kod digitalnih ponuda ne postoji ova ljudska komponenta (do sada), ali bi mogla igrati važnu ulogu prilikom donošenja odluke za financijsko planiranje uživo s financijskim planerom.

Veza između konzervativnog i inovacije

Financijsko planiranje uživo s planerom je i ostaje, usprkos digitalizaciji, vrlo važno. Za financijsku branšu je u budućnosti odlučujuće stvoriti vezu između razvoja digitalnih ponuda i istodobne svijesti o važnosti financijskog planiranja s orijentacijom na klijenta.

Želite li se uvjeriti u prednosti  financijskog planiranja u četiri oka, jednostavno kontaktirajte svoga OVB planera.

1ordinacija.vecernji.hr
2glas-slavonije.hr

Pročitajte i:

| OVB Allfinanz Croatia d.o.o.

Sigurnost i samoostvarenje kod mladih ljudi

Svladavanje svakodnevnog života i istodobno ostvarivanje samog sebe ponekad zna biti pravi izazov. Za svaku prekretnicu na kojoj se nađemo nadamo se da će nam donijeti više slobode, više samostalnosti i samoodređenja. Ali je li to zaista tako? Ili što veći uspjeh postignemo jednostavno dobivamo više odgovornosti i postajemo manje fleksibilni?

| OVB Allfinanz Croatia d.o.o.

Bezbrižno u inozemstvo – Što financije, osiguranje i optimizacija kućanstva imaju s nezaboravnim vremenom na putovanju

Putovanje bi trebalo biti nezaboravno iskustvo bez obzira radi li se o godišnjem odmoru ili dugoročnom odlasku u inozemstvo. Putovanje će Vam biti lakše ako se dobro pripremite. U ovom članku možete pronaći podršku za dobivanje potrebnih odgovora prije polaska na putovanje.